Vecka 4

Är jag den enda som tycker det är ganska skönt att inte vara i Vemdalen just nu?

Igår var jag och Nicklas och såg Avatar. Jag tyckte den var skitbra! Väldigt lång bara. Men ni borde se den. Jag älskar overkliga filmer. 



Idag har jag varit och handlat, lagat mat och bakat bröd. Nicklas var en sväng på stan och kom hem med ett stort grönt paket med en röd rosett på. Undra vad det kan vara..? Jag är väldigt nyfiken, men jag får hålla mig i några dagar till... Efter att Nicklas åkt blev det Body Step och nu sitter jag här. Har tänt lite ljus och dricker te i min Hello Kitty-pyjamas.

Imorgon är det första dagen på praktiken!


Kommentarer
Postat av: denise

spännande med paket! :) vad önskar du dig av den vän?

lycka till på praktiken. Puss

2010-01-25 @ 20:34:20
Postat av: Emelie

En helgalen kväll på lördag! ;) Puss

2010-01-26 @ 11:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0