Östersund

Nu är jag åter i blåshålet. Har varit på Ica MAXI och storhandlat. Nu håller jag på att städa bort julen och packar upp en massa. Har haft 3 och halv underbara veckor hemma i Ånge. Träffat familjen och släkt, kompisar och älskling. Har blivit lite jobb också. Och ett hejdundrande nyårsfirande i Vemdalen med de bästa. Och en tripp till Röjan med Nicklas syskon och respektive. Allt har varit kanon. Synd att det är över och att man ska på skolan imorgon. Men det ska bli skönt att återfå lite rutiner och träffa klasskamraterna.

Igår gjorde vi sushi hemma, här nedan kan ni se resultatet. Riktigt gott blev det! Efter det blev det filmmys och te hemma hos Benke. Jag sölade ner hennes soffa. Förlåt!



/E


Kommentarer
Postat av: Diddi

haha de är lugnt. de är hampus soffa :D tack för sushin den var god :D

2010-01-10 @ 22:44:39
Postat av: jonka

haha, jag har redan sölat på benkes matta

2010-01-14 @ 15:18:43
URL: http://johannaoestlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0