Härliga måndag

Vi började en ny kurs idag: Webbdesign. Idag har vi kodat CSS och HTML, för min del vad det första gången. Det gick bra. Jag antar att det kommer bli svårare. Och roligare.
Helgen var också väldigt rolig. På lördagen gjorde jag inte mycket på dagen, passade på att vara hemma och bara ta det lugnt. På kvällen blev det party. Besökte först Johanna sedan stadshuset, Svenssons för att sedan återvända till stadshuset och dansa tills kvällen var slut och det bjöds på korv med bröd i entrén. Det gillas.

På söndagen vaknade vi, tog frukost (vid lunchtid!) och gick sedan ut och strosade på stan. Någon timme senare kom vi hem. Det var skönt med lite luft.
Nu har veckan kört igång igen och jag är som sagt förväntansfull på vad denna kurs har att erbjuda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0