Onsdag

Jaha, och jag som sa nyss att det redan var söndag! Och nu är det redan onsdag! Tiden rinner iväg. Men jag känner ändå att jag har hunnit med en del när jag har varit här, det känns kul. Igår var jag till J och H som väntar smått vilken dag som helst. Fick se deras fina lägenhet, testa sushi och smaka macarons för första gången.
Detta är något enormt gott som tydligen kommer från Frankrike. Jag blev såklart helt frälst och jag tror en viss person hemma också skulle gilla dom där om han fick smaka ;)
Jo just, Sushi. Jag hade aldrig ätit sushi och inbillat mig att jag inte gillar. Det var något nytt. J & H var snäll och beställde allt möjligt som jag fick testa på och det var gott. Inte så gott att jag blev dödskär i sushi, men lagomt gott. Men jag ska ge det någon chans till, ge mig tid bara…

Nu ska jag smått börja packa ihop här i lägenheten, inte många dagar kvar nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0