Ojoj

Nu är jag helnöjd! Lägenheten blev hur bra som helst!
I fredags åkte jag och Johan dit och spacklade och slipade och gjorde allt underarbete, dock ska man ju spackla två gånger så vi fick vänta över natten med den andra omgången. Vi åkte hem och sov vid tio på kvällen, stackars Johan hade ju snickrat hela dagen då + kört bil till stan.
Igår, Lördag, åkte vi dit och slipade och spacklade allt en till gång och det blev ju rätt så mycket damm och skräp så vi var ju tvungen att städa innan man kunde måla. Sedan kom hela familjen Berglund utom Flisan. Pappa och Johan satte igång och målade och jag, mamma och ellinor åkte på Colorama för att köpa mer färg. Sedan blev det IKEA. Och så helt plötsligt hade jag handlat 25 saker till.. Det är så roligt nu när man har en lägenhet man kan köpa allt till.
Tack älskling för att du finns! Inget kan ersätta det vi har (L)



Hela dagen och kvällen gick åt att måla. Vi fick middag hos Moster så vi slapp köpa hämtmat eftersom jag inte har fått någon spis ännu då köket inte är klart. Jättesnällt! vid elvatiden på kvällen gav vi upp och somnade i en härlig 90s bred säng, jag och J.
Idag har vi också varit i lägenheten och fixat och varje gång jag går in i lägenheten blir jag så glad! Äntligen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är så glad för din skull gumman! Ser fram emot att få hälsa på :) Puss, love you!

2009-09-06 @ 21:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0