Kontrollbehov

Jag är där och titttar till lägenheten stup i kvarten, varje dag går jag dit för att kolla om det har hänt något nytt. Jag har ju faktiskt en nyckel nu så jag inte behöver smygtitta i fönstrena som jag och Johan gjorde. Idag hade målaren målat de båda fönstren i köket och väggarna, dock inga vitvaror idag heller, men dessa förväntades komma idag och jag var där imorse. Så lite framsteg har det blivit.

Annars då, jo, idag har vi lärt oss att använda Roland, våran skrivare som kan skriva på alla möjliga material, helt fantastisk! Utöver det har vi gjort kartonger i massor idag och vi lyckades få till den hyffsat innan vi begav oss hemåt, detta var ändå bara en vitskiss.
Tänkte visa lite saker jag har köpt till lägenheten, tråksaker men ändå :)

Tallrikar; lite fyrkantiga

 

 

Assietter; även dom fyrkantiga

 

Bilder till tre svarta ramar jag har fått. Tänkte ha dessa i köket.

 

En hatthylla, rätt uppenbart va?

 

 

 

Köpte två av dessa att ha i vardagsrumsfönstret. Med svart fot.

 

Love Ikea! Köpte två bord som denna för 99 kronor, älskart!

 

 

Dessa stolar och ett vitt bord i samma serie ska inhandlas.

Detta kommer att ske så fort som möjligt vi har tid.. och plats.. Pust.

 

Dessa påminner mig om när man var liten när man var i fjällen,

nu kommer jag ha denna vid sängen för att fossingarna

ska få kliva ner på något mjukt på morgonen.

 

Så himla fin kudde..

 

 

 

Nu ska jag dra ner och möta syster som kommer och ska sova här, hon ska sova hos mig varje tisdag då hon dansar här i stan. Det tycker jag är mysigt :) Ska gå och möta henne ikväll också så jag får lite motion, då blir det powerwalk :)

 

 

 

Take Care /S

 

 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Fina saker! :D Jag har också ett LACK-bord, fast svart.

2009-09-08 @ 21:42:32
Postat av: Sofie

Tack :D Jasså? Dom är ju perfekta! Och billiga :D

2009-09-09 @ 13:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0