Japan

Måste börja med att gratulera till Lina och Linnea som fick möjligheten att resa till Japan, vi andra är rätt så avundsjuka men jag är sjukt glad för deras skull! Skulle vilja vara med och fira lite i helgen om det inte vore för jobbet och att jag ska vara i Ånge. Men iallafall. Våra förpackningar kommer bland annat att ställas ut på den svenska ambassaden i Japan, där det förövrigt endast brukar vara välomtalade toppdesigners som brukar få ställa ut, det tycker jag var väldigt kul! :D

Nämen vad säger ni, ska jag försöka få in lite bilder på lägenheten? Har ju inget att göra innan tåget går hemöver..
Första middagen, mitt upp i allt stök, observera min "stol"
Tro mig, såhär såg det ut i hela lägenheten, gångutrymme är överskattat!
Sedan kände jag att vi borde bädda så att det finns någonstans man kan krypa undan
Vårt älskade skoskåp! 8 par skor göms där inne.
Det var Johans idé, nu förstår ni varför jag gillar honom? ;D

Stökig skrivbordshörna. Inga gardiner har vi köpt heller, har inte haft tid!


Vi har våra små hörn där vi ställer saker som vi inte vet riktigt vart vi ska ha.
Ni får se mer en annan dag. Nu har jag ödslat för mycket tid på att vänta på att bilderna ska laddas upp. Nu ska vi åka, jag hade sån tur att J bestämde sig för att åka hem ikväll så då åker jag med honom, tummen upp!

Kommentarer
Postat av: Empis

Det ser jättefint ut! :) Ser fram emot att få komma och hälsa på snart. Puss

2009-09-25 @ 18:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0