Idag..

är det då tänkt att vi ska flytta in. Igår gick elen på som tur var efter att jag hade ringt till dom. Var dit och skurade en gång till, man vill känna att det är helrent även om det var väldigt städat när jag kom dit.'

Ska snart hoppa in i duschen, är ingen brådska egentligen då dom skulle hämta släpet vi har hyrt på shell kl.9. Och jag är ju som sagt i stan så jag får vänta tills dom kommer hit. Har gjort köttfärssås jag ska bjuda på till lunch, sedan blir det nog Birsta där vi ska köpa: säng, byråer, tv-bänk, bokhylla/vitrinskåp, skrivbord, lampor och mycket mycket mer! Jag tycker det ska bli så kul att äntligen få en egen lya, och att J flyttar med mig är bara ett enda stort plus :) Detta kommer bli toppen!
Nämen ni får ha en bra dag och helg. Får se när vi hörs igen, kommer ha mycket i skolan from måndag.
Take care

Kommentarer
Postat av: D

Hoppas att har gått bra idag! Och att ni inte slitit ihjäl er. Antar att de kommer bli superfint:) Puss

2009-09-19 @ 22:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0