Hugaligen

Känner mig jättestressad över skolan och allt. På dagarna går skolan på högvarv, på kvällarna är det inspark och sedan har vi en stor uppgift i skolan att göra som inte hinns med på dagtid, och sedan ska vi göra en hemtenta tills 11 september när vi har tid. Och sedan är jag med och ordnar storsittningen med några andra och den vill man ju få så bra som möjligt, men nu är iallafall biljetterna ute på försäljning och affischerna är uppe.


Nu har jag precis kommit hem, varit på colorama ute i Ortviken för att lägga undan färg och alla tillbehör för ikväll kommer Johan hit, då ska vi spackla vardagsrummet och sovrummet, imorgon kommer mamma och pappa hit och då ska pappa och Johan måla dom två rummen.
Hade ju Denise som ett litet smakråd igår men jag tror inte det blev någon av färgerna hon ville ha med :P Eller jo, i sovrummet, den som jag hade redan bestämt, det blir ljusbeige där; Shi-take hette den. I vardagsrummet blir det "Äggskal" och fondväggen blir den mörkgrå-bruna färgen "Mussla". Det kommer bli kanoners ska ni se :D
nu kommer snart johan ner så det är bäst jag slänger i mig min väldigt enkla fredagsmiddag: müsli och fil. Mums.

Kommentarer
Postat av: Dee

De där blir säkert bra :) Dom var ju nästan lika allihopa :D

2009-09-04 @ 22:42:29
URL: http://deniseericson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0