090909

Idag har jag hunnit  varit ute och powerwalkat, var längesedan jag gjorde det nu, men hoppas att jag komemr få mer tid framöver till träning! Sedan gick jag hem, duschade och åt frulle. Sedan gick jag iväg och handlade mat, ikväll ska jag göra ett nytt recept tänkte jag: Pasta med kyckling och paprika, lät skitgott. Återkommer med recension. Nu har jag fått i mig lite lunch och ska snart spatsera ner på stan för att först kolla till lägenheten, inhandla lite saker, sedan hämta min burka-utstyrsel tills ikväll hos mamma. Sedan blir det en timmes skola sedan hem igen. Skööönt!

Syster ringde nyss, hon sov hos mig inatt. Hon frågade vad jag hade hållit på med hela natten. Hon hade blivit väckt flera gånger av att jag ville att hon skulle tända lampan och att jag stod vid hennes väska och det smällde till. Hon frågade vad jag höll på med men då svarade jag att jag minsann inte gick i sömnen jag skulle bara mäta lite...
Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0