Skumpa

Ikväll tror jag att jag och J ska dricka skumpa och fira lägenheten och slutet på en hektisk vecka. Känns som att vi är värd det!
Idag är det vernissage som gäller, 14 börjar den så jag håller på stökar här hemma tills dess.
Nästa gång jag är hemma tar jag med Flisan, saknar henne!
Inatt sov Chrille här. Vi hade ingen extrasäng så Johan åkte och köpte en luftmadrass medan jag var på Stadshuset. Jag kände på mig att det inte skulle bli en vanlig luftmadrass.. Och det blev det inte heller. En lika hög som en vanlig säng och såklart självuppblåsbar. Jag känner igen detta ifrån Pappa, praktiskt ska det vara, och det är väll bra...

Kommentarer
Postat av: D

haha vilken tur hatt du har en PJ nu då ^^ köp en egen katt vettja :D

2009-10-02 @ 12:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0