Rödhårig och rödhårig...

Jag är nog mer brunare än rödhårig. Jag hajar till varje gång jag förbi hallspegeln och imorgonbitti kommer jag antagligen ha glömt bort dagens frisörbesök och skrika till när jag ser mig själv i spegeln. Färgen blev jättebra och vi valde en färg som blev mörkare än den jag egentligen har eftersom det kommer bli ljusare med tiden. Så nu är jag som mörkast. Jag har inte vant mig ännu. Det kommer att ta ett tag men det beror inte på att färgen nte blev bra, för det blev den, utan att jag aldrig har varit såhär mörk förut. Men det löser sig. Jag blir alltid nöjd när Terese fixar mitt hår!

Kommentarer
Postat av: Dee

Gud va spännande! Kul de ska bli att se dig. Skitsnyggt kan ja tänka mig allafall :D

2009-10-12 @ 17:54:15
Postat av: Empis

du är säkert svinbsnygg! ;)

2009-10-12 @ 19:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0