Paper makers night

Ikväll har hela våran klass utställning på papermakers night på stadshuset. Vi är såklart inbjudna för att få mingla m.m. Skönt såhär efter man har haft deadline och allt. När vi har haft såhär intensiva veckor så blir man hur trött som helst när deadline har varit, jag blir också väldigt känslig (antagligen för att jag just är trött) och tål typ ingenting :P Tur att J är förstående!
Idag när jag klev upp dammsög jag, sedan torkade jag golven och dammade överallt. Sedan tog jag tag i alla glas som fortfarande ligger kvar i kartonger i vårt skafferi. Så nu är allt uppackat och diskat. Hann även träna lite, dock har min coreboll försvunnit? Den måste vara i källaren...
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0