Nytt i garderoben!





De hade supererbjudande på zlave så jag passade på att köpa 3 betala för 2.

Har haft en alldeles, alldeles underbar helg för övrigt!
I fredags var vi och åt middag hos syster. Spelade Buzz och såg Idol.
Sen igår blev det en lugn dag på stan och sen gjorde jag och Nicklas sushi,
(vilket inte gick hem hos alla).
Idag har det blivit lite plugg och gjort det söndagarna är till för.
Om nån timme kommer Stina och Jenny hit. Jag bjuder på älgbiffar och trattisås!
Hur har er helg varit?
/E


Kommentarer
Postat av: DEE

Vad snygga grejer!!! Avis på teen.. chlop?

min helg har varigt lugn.. nästa helg blir de annat ;)

2009-10-25 @ 17:43:11
Postat av: Sofie

Snyggt bruden :) Jag kan ju också säga att jag är taggad inför nästa helg eftersom denna inte blev som jag hade hoppats på :(

2009-10-25 @ 21:49:00
Postat av: Emelie

JAG MED! :D

2009-10-26 @ 16:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0