Kort...

Längden rök kan jag säga när jag var och klippte mig imorse. Och jag blev riktigt nöjd. Gillar mer denna frisyren. På Måndag ska jag även färga håret. Det ska bli kul. Inga slingor denna gång, utan färga...



Nu har precis mamma varit här på lunch, väldigt kul att kunna bjuda hem folk hit :) Jag bjöd på köttfärssås, väldigt orginellt ;) Vi hann även sjunga lite singstar, och det var nog inte sista gången vi gjorde det heller! ;)
Nu ska jag ringa mormor och fråga om hon och Inga-lill vill komma hit på en fika. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Dee

jag jobbar nästa helg..:/ lägg upp bild på håret!! :D

köpt singstar? :D

2009-10-08 @ 17:12:19
Postat av: Emelie

Hur ska du färga?

2009-10-08 @ 19:37:36
Postat av: Sofie

Jag tänkte färga mörkare...

2009-10-08 @ 21:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0