Fredag

Idag regnar det för fullt utanför fönstret. Det tycker jag bara är skönt just nu eftersom jag ska tvätta och plugga idag. Jag vill bara ut och göra något vettigare om det är fint väder ute. Men igår var jag och Emilie riktigt duktiga tycker jag. Vi gick igen bra mycket så det börjar kännas klarare nu bland alla kommunikationstermer.
Ikväll ska jag göra fårostgratinerad fläskfilé. Det låter väldigt gott tycker jag.
Ovant va...
Imorgon kommer syster hit, vi ska gå på streetdance-tävlingar i sporthallen, sedan på kvällen gå på Fame. Wie! Jag längtar :D
Ha en bra dag, nu ska jag se om min granne är klar med tvätten (den var nämligen upptagen när jag kom imorse även fast det är min tid)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0