Fredag

Oj, vilken lättnad. Nu är tentan över och den var lättare än vad jag hade trott, kändes okej så nu väntar man på resultatet bara...


Åt på Invito i Onsdags med mamma och pappa, det var hur gott som helst, åt pasta med gravad lax och det var någon slags ost med också, kanske mozzarella... Underbart god! Gå dit om ni får chansen!
Iallafall, vad händer idag då? Har nu städat hela lägenheten och slängt in en tvätt, vi har nämligen tvättid idag. Tycker det är skönt att tvätta på fredagarna... Ska snart gå bort och handla mat tills ikväll, då blir det tacos :) Vilken hemmafru jag är va :P Haha... Ikväll ska se idol och cirkus möller, blev tokglad när jag såg att Johan Glans ska vara med!
Glömt att visa vår tokhäftiga blomma vi fick av Chrille i inflyttningspresent, eller det är ingen blomma tror jag. Det stod att det var en: Hawaiann Palm.
Likadan som denna fick vi. Den blommar på vintern. Tycker den är jättevacker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0