....

Vi har köpt FIFA 10. Det är sjukt kul.. När jag kom hem igår slängde jag mig direkt i soffan och spelade. Sitter väll i sen de unga åren då jag var med Chrille och min kusin David och de ville spela bond på tv-spel och jag var vackert med.

Som ni kanske har sett spöade jag Johan på FIFA 10 första kvällen vi spelade. Men nu ska jag träna upp mig så jag blir mycket bättre än honom för den gången vara bara tur.
Sedan funderar jag på att köpa singstar. Det är ju också jättekul...
Igår fick vi faktiskt upp två tavlor i köket och bokhyllan blev klar så vi packade den och fick över i andra skåp, det var skönt. Och fint blev det :)
I eftermiddag kommer Ellinor hit och sover, sedan ska jag och Johan, och Ellinor följer säkert också med, ut på Birsta för att köpa mat, köpa lite nödvändigheter vi saknar i köket m.m.
Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0