När tar detta slut?

Regn, grått och dimmigt. Ser inte klocktornet på morgonen när jag vaknar p g a denna dimma som ligger och släpar över staden. Fram mot två kan jag äntligen skymta Norra bergets topp och då är det som minst dimmigt. Då börjar det mörkna och vid fyra-fram tiden, när det är dags för middag, är det totalt kolsvart ute. Hur, jag frågar hur, ska man kunna hålla sig pigg och inte somna i ett väder likt detta? Jag går ut för en promenad men får inte mer energi för det. Somnar efter en dusch. Är ni likadan som jag, trött konstant när det är såhär tråkigt väder?!
Får testa men en promenad nu för att se om jag kan få lite energi.


Kram, Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0