Vårshow

I helgen har jag vårshow. Jag ska dock inte vara med och dansa. Nästa år satsar jag på Streetlatin istället. Inte för att jag inte tycker om streetdance, men det känns mer åt mitt håll. Håller mig till Danceworld där alla instruktörer är så trevliga och enormt duktiga på det dom lär ut.

Men jag ska iallafall gå på Träningshuset Vårshow nästa Fredag. Jag ser fram emot det jättemycket. Och äntligen får man sitta och kika på danserna också. Annars har man fått sett allt på film efteråt. Syster dansar där så det ska bli extra roligt.

Jag har faktiskt plöjt igenom alla vårshower, som har filmats, nu på morgonen. Hur kul som helst att se alla gamla danser och utvecklingen på allihopa.

Men kom ihåg då: Vårshow Fredag 15 Maj 18.30!






/ Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0