Tut tut

Igår bjöds det på finväder i Ånge. Började med att åka till IP med syster och träna på att kasta och slå då hon ska vara med i träslaget, och kanske jag. Sedan åkte vi hem, stekte lite i solen, sedan åt vi och efter det åkte jag, Johan och Peter på Bilbingo i Alby. Vi kom hem tomhänta, så det var lite synd.

Annars har helgen varit mysig, Jag och Ellinor dammsög, tvättade, strök och manglade på Lördagen och gjorde fint tills mamma och pappa skulle komma hem.

Nu sitter jag på tåget ner till Sundsvall. Ska ha iledning av ett marknadsföringscase idag, får se vad det innebär.. Blir nog i Sundsvall hela veckan och jobbar med det. Sedan på fredag är det kulturnatten. Wie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0