Träningshusets vårshow: SSSSS

Igår blev det middag på mittis med mamma och pappa innan vårshowen. Vårshowen var hur bra som helst och det bara spratt inombords för jag ville ju också dansa. Det var skräcktema så det vart ännu bättre, om det nu kunde bli det. Fem starka S får tjejerna ifrån mig!

Efter det drog vi hem och fikade den goda lime-kladdkakan jag hade gjort på dagen och efter det blev det lite tv och sånt.

Vaknade med två sms och ett mms imorse, 1:a : "Nu är vi framme på långtidsparkeringen", 2:a : " Nu är vi framme på Arlanda" och mms:et bestod utav en bild när pappa äter frukost på Arlanda. Känns som att vi kommer få en del mms där nerifrån. Men det är kul att dom också får göra något.

Nu ska jag vattna alla blommor och göra frukost till mig och syster.

Kommentarer
Postat av: Denise

Lime-kladdkaka lät ju svingott..ge mig recept :D

synd att jag missade showen.. dom brukar alltid vara så bra :D lyssnade på switch nyss.. vill bara dansa :D

2009-05-16 @ 16:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0