Sol i sinne!

Idag är det lördag. Har haft två sjukt braiga dagar hemma i Ånge so far. I torsdags blev det grillning med familjen och mormor och morfar. Därefter drog jag och perssa till fräna Fränsta, numera Hammar, och umgicks med näsorna och lite annat folk. Sedan hamnade vi på forum i Ljunga, ingen större hit men alltid trevligt att träffa lite kändisar. Det var helt okej fram tills dess att någon jävel kom fram och knockade ihop med mig på dansgolvet. Du vet vem du är ditt as :) Så nu har man haft skön skallebank och kräkits lite i två dagar. Trodde jag hade blivit mirakulöst botad igår eftermiddag och drog och lirade boll men imorse vaknade jag som ett fyllo så så jävla bra var det nog inte. Men men, man lever bara en gång.

Ikväll blir det grillning hos Soffe! Puss ocb kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0