Reklamkonsumtion

Jag prenumererar inte på någon dagstidning och min TV är flyttad till sovrummet så jag kan kolla på film så där har jag inga tv-kanaler. Min reklamkonsumtion består utav annonser i tjejmagasin, internet, busshållsplatser och på stan.

Nu fick vi till uppgift att föra dagbok över vår reklamkonsumtion under tre dagar. Pice of cake för min del. Men så måste jag ta fram den där 1000-sidersboken igen och göra en analys. Jag deppar inte, jag tycker sånt här är riktigt kul. Och en parantes är väll att analysen ska bara vara på fem sidor max inkl. dagboken.

Imorgon ska vi göra fältstudier i tre butiker hur olika produkter exponeras och hur vi uppfattar det. Ska även fota det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0