Måndag

Var till Denise i Lördagskväll med Emelie. Där drack vi skumpa och kollade på Eurovision Song Contest, vi var nog riktigt nöjda med att Norge vann för han verkar urskön!

På söndagen drog jag och Johan till Nybo. Jag satt ihop Emmas studdsmatta och Johan grävde för fullt. Sedan gjorde jag och Johan mat åt Johans familj, det blev grillat med potatisflyftor, tsatsiki och sallad. Lika gott som vanligt. ;) Sedan for jag och Johan upp i grusgropen och sköt och jag träffade faktiskt hans snusdosa på 75m före honom! Tycker sånt är skitskoj ju!

Nu sitter jag och dricker grönt te och har precis pluggat. Var och handlade på morgonen och sedan dammsög jag även. Imorgon åker jag till stan för utbildning på kvällen och tenta på onsdag. Håll tummen!

/Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0