It hurts

Hur tusan ska jag orka gå i klackar på fredag om fem timmar i sneackers förvandlar mina fötter till två ömande fotsulor. Först gick jag och Lisa på Waynes, jag åt som vanligt en sallad med lite pasta, kyckling, massor med grönsaker och ceasardressing. Hon åt en mumsig toast.


Om ni inte äter på Waynes kan jag tipsa om
Tant Anki och Fröken Sara på Trädgårdsgatan. Denna bild är tagen där.

Efter det gick vi lite på stan, sedan gick Lisa hem och jag gick för att kolla på födelsedagspresent till en viss person som snart fyller år. Sedan mötte jag upp Ellinor som också var i stan. Jag övertalade henne till väldigt snygga köp. Det är bra att vi kan låna kläder av varandra, hehe. Jag fick iallafall med mig två par örhängen hem, likadana men de ena i svart och de andra i vitt. Lika bra när de kostar 25 kronor styck! Kap!

Sedan tog jag en prommis hem. Nu ska jag skriva 2 sidor om dagens reklamkonsumtion och butiksexponeringar, har ju faktiskt kollat på sånt idag också.

Ursäkta den centrerade texten, det blev något fel på formateraren..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0