Fredag

Jippi! Äntligen helg! Jag, Jassan och Stina har jobbat så bra på rapporten i veckan så nu kan man unna sig lite helg. Skönt. Denise anlände för några timmar sedan. Vi har tagit en sväng på stan och sen har vi lagat mat. Nu ska vi svira om och ladda för en utekväll. Nån som ska med?

Fick ett samtal idag. Dolt nummer. Fan inte igen, tänkte jag och svarade i tron på att det var någon som antingen ringde fel eller någon som ville göra en dum undersökning. En undersökning var det, men ingen dum sådan. Jag och 7 andra personer i den här stan har blivit utvalda att delta i en undersökning om heminredning. Det ska bli superkul! Vi ska bli bjudna på mat och dryck och så får man 500 kr att handla inredning för. Har fått en uppgift som vi ska göra i förväg, den går ut på att vi ska fundera över hur vi skulle gå tillväga om vi skulle göra om vårt vardagsrum. Det låter väl inte dumt?



Min och denise goda måltid bestående av; tomat, fetaost, knaperstekt bacon, babyspenat och färsk ravioli med spenat och ricottaost. MUMS!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det var en smarrig måltid ni fick till brudar. Ha en trevlig helg, själv skall jag jobba. Kram.

2009-05-09 @ 02:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0