Blås inte tuggummibubblor i motvind.

Vilken hemsk tågresa. Jag som älskar att somna när jag åker tåg. Idag var det inte möjligt (eller okej, en liten stund lyckades jag blunda). En latinobrutta och hennes bandidos satt och pratade spanska och skrattade hela vägen till Östersund. Inget fel i det. Men SOM HON SKRATTADE! Jisses alltså, vet inte hur jag ska beskriva detta. Hon skrattade, kippade efter andan och hickade och gjorde ifrån sig konstiga ljud, allt på samma gång och hela resan. Hade gärna kunnat spanska bättre, för de där grabbarna måste ha varit förjävla roliga. Hasta la vista!

Kommentarer
Postat av: jonka

HAHAHA, tänk jag som måste stå ut med det jämt

2009-05-19 @ 15:17:10
URL: http://sjalvstudier.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0