050509

Hallå där.
Sitter nu på tåget påväg hem. Tråkväder ute. Det regnar. TEstar trådlösa internet som finns ombord här. Verker ju funka helt okej.

Hade en föreläsning idag, jätteintressant var den. Han pratade om hur vägen ser ut från at en produkt skapas tills att konsumenterna handlar denna. Vad man bör tänka på som marknadsförare. Det var mycket på en gång men väldigt lärorikt.

Efter föreläsningen gick jag ner på stan för att kolla på gladiatorsandaler, hitta istället mamma på en skoaffär så vi gjorde sällskap på Body in Motion, som är ett luchställe jag rekommenderar. Nyttigt och supergott. Efter det sprang jag och köpte en klänning som jag och syster vill ha. Och även en klänning till Emma, Johans syster. Efter det inhandlade jag även ett par gladiatorsandaler på Scorett. Ska få smakråd hemma men jag tror jag behåller dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0