ONSDAG - solig

Idag var jag ledig. Väldigt skönt, har klippt gräset, målat naglarna och sedan kom Emelie hit och joinade mig. Jag spöade henne på kubb och hon mig på Bezzerwizzer. Så det var väll jämt kan man säga. :) Nu väntar jag på middagen som görs utav min syster. Skönt.

Har varit in i en vecka någon gång om dagen nu för att se om vi har fått tentaresultatet men icke. Vet inte om det har försvunnit eller något för vi blev iallafall lovade det till förra veckan.. Och här sitter jag och oroar mig.. Och jag kommer hålla mitt ord som jag yttrade mig om när jag kom ut från tentasalen; att jag skulle fira ordentligt om jag klarade denna tenta. För det kommer jag inte göra. Men om.. Var beredd.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0