Måndag

Det är svinkallt i Sverige, det är fan så jävla kallt så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Imorgon när vi ska se på fotboll måste jag nog plocka fram vinterpälsen och snökängorna om jag ska klara mig.

Har lirat match ikväll mot Indal (tydligen seriesegertippade de med???) och det gick bra, vi vann med 3-0. Indal hade en jätteduktig målvakt, annars så hade de väl inte så mycket som imponerade denna sköna afton. Själv spelade jag sammanlagt 30 min med min dunderförkylning, efter det höll jag på dö. Efter matchen drog jag och mammis till albybyn och uppvaktade frida som tog studenten i fredags. 

Vad säger ni om en fest där alla tar på sig sina studentmössor och studentkläder, sen dricker vi skumpa, röker cigarr och åker flak natten lång?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0