Lågt!

Nu är jag arg, riktigt arg. Sjukvårdupplysning är kass och likaså doktorer som tror att de ska kunna testa alla möjliga mediciner utan att det blir något knäppt med kroppen. Man måste vara stenhård och skitarg för att någon ska ta en på allvar, om ens nu det funkar. Jag ångrar att jag inte ringde 112 på en gång. För annars tror ingen att det är allvarligt. Men vi som inte vågar stå på oss gör det i första hand, kanske beroende på okunskap eller ren snällhet mot sjukvården. Jag vet inte, men ALDRIG mer ska någon i min närhet behöva ringa sjukvårdsupplysningen! Jag vet inte hur det ligger till just nu men jag vet att det blir sämre och sämre och en ambulans hade suttit helt perfekt istället för att mamma ska behöva skjutsa in henne. "De ville inte vara utan en ambulans i Ånge då den andra hade utryckning" Men vad är det för prio på detta då? Svullna läppar som bidrar till svullna luftvägar?!

Ps. Det är tur att sånna som Emelie kommer in sjukvården och rättar till den!

Kommentarer
Postat av: frida

men oj, vad är det som har hänt gumman?

2009-06-10 @ 21:10:52
URL: http://fridanaessen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0