Noll motivation

Borde skriva på rapporten nu, men någon motivation till det finns inte. Men när den väl kommer så brukar jag bli väldigt effektiv. Kanske den dyker upp efter julhelgen? Hoppas... Har iallaf börjat funderat på vad jag ska skriva, alltid en bra början. Efter julhelgen och nyårshelgen ska jag sitta som en slav framför min dator och skriva. Ja, det ska jag.

Dan före dan före doppardan, ikväll ska vi klä granen, jag, simon och vicke vire.


Nä men se här, jag och lasse dansar. På onsdag ska vi dansa allihopa.

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Skönt att höra att det inte bara är jag som har noll motivation inför rapporten. Men vi ser till att fixa det ändå, bara njuta lite först=) God Jul söt!

2008-12-23 @ 00:30:55
URL: http://snurrigasessan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0