Mycket snö och ingen ficklampa

Det är vackert ute idag, vackert men kyligt. Men när det är så här fint ute får det gärna bita lite extra i mina kinder. Har härlig träningsvärk också, i mina kärlekshandtag (och ryggen), det gillar jag, då känns det som att träningen har tagit på det rätta stället. Jag känner mig herkulisk. Har pluggat idag med Jenny, gått igenom instuderingsfrågorna och druckit te, Jenny har ett jättegott te som heter mojito, smakar som drinken fast det är varmt och ingen alkohol. Nu ska jag plugga lite till och slava vid spisen. Ha en fortsatt 2-veckor-kvar-till-julafton-dag!


Tjusigt va?


Kommentarer
Postat av: Sofie

Wie, kom ju på det nu att det bara är två veckor kvar till julafton! :D Handlat alla julklappar?

2008-12-10 @ 19:32:38
Postat av: Emelie

Nix, har till mamma och pappa kvar, men jag vet vad jag ska köpa ;) själv då?

2008-12-10 @ 19:46:29
URL: http://sofieochemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0