Min skyddängel..

Det bara snöar och snöar.. Snöat sedan jag klev upp imorse. Sedan tog jag kraft och åkte och köpte gravljus och åkte till minneslunden och tände ett ljus för min farfar som gick bort dagen före nyårsafton förra året.
Det var jobbigt. Hade inte orkat gått dit innan. Skönt att man fick vara själv där. Men det lustiga i situationen var att när jag klev ur bilen och skulle gå ner till minneslunden så slutade det att snöa. Det hade snöat hela tiden hittils under dagen men just då så slutade det. Det var farfar tror jag, han ville underlätta för mig. För tidigare under morgonen hade jag blivit utelåst och fått gå fram och tillbaka till systers skola för att hämta hennes nyckel, medans det toksnöade. Farfar var den snällaste personen på jorden.
Och jag vet att han alltid finns där för mig.
Min skyddsängel.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Det tror jag med, kram vännen!

2008-12-08 @ 15:52:59
URL: http://sofieochemelie.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag tror absolut det var farfar, han ville alltid alla andras bästa. :)

2008-12-08 @ 17:16:43
URL: http://menmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0