Klar med det som ska göras innan jul, innan jul ja..

...men fram till den 12 januari ska jag och Jasmine skriva en rapport om ungdomars förhållningsätt till alkohol och droger och hur det påverkar hälsan. Intressant fast jobbigt, men om man skriver på de "icke-röda" dagarna så ska det nog gå fint. Imorgon åker jag hem. Lasse och Gunborg kommer och hämtar mig för jag har så mycket packning, snälla morföräldrar jag har, de bästa. Också ska jag klippa mig imorgon, vad säger ni sne? rak? eller ingen lugg? Längden tänkte jag behålla.

Det har ryckt i mitt högra öga lite då och då under de senaste dagarna, det sägs att någon tänker på en då... Can only hope it´s you...


Jag och tomten, honom träffar jag igen på onsdag.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag tycker du ska klippa snelugg nu till jul och nyår, går att göra mer frisyrer då :) Hellugg kan du ju klippa själv sedan om du ångrar dig ;) Det vet vi ju att det blev snyggt!

2008-12-19 @ 17:10:14
URL: http://sofieochemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0