Julmys

Ja nu är det jul här i lägenheten. Adventsljusstakar, ljus, ljus med juldoft, pepparkakor, röda dukar och mattor. Hur mysigt som helst!

Sitter just nu och funderar vad jag ska ha på mig på nyårsafton. Jag har två klänningar hemma som jag ahr beställt, en lila och en svart. Vet inte om jag ska behålla båda men någon av dem iallafall. Men sedan vet jag inte om jag vill ha dem på nyår eller bara som vanliga festklänningar. Kanske kan ha en på julafton och en på nyår? Jag skulle vilja ha en svart blank kjol. Kommer tyvärr aldrig hitta den perfekta för jag har letat, tro mig!

Nu ska jag gå upp och kolla hur moster fick till det när hon julpyntade.

Sedan ska jag jobba lite framför datorn innan jag somnar tidigt ikväll. Jag vet inte vad det är med mig. Jag är trött och på allmänt dåligt humör. Skärpning!

Min vänner och familjen är det värdefullaste för mig, hoppas ni har det bra.



Kommentarer
Postat av: Emelie (älskar kommentera i vår blogg)

Vi har det bra :) Saknar dig!

2008-12-04 @ 09:29:04
URL: http://sofieochemelie.blogg.se/
Postat av: Sofie

Vilken tur :) Saknar dig med!

2008-12-04 @ 09:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0