Glädje

Glädje känner jag över att tentan idag gick bra, svarade på allt men gissade på en del. Men det blir en kortvarig glädje eftersom en ny tenta väntar nästa vecka, då är det nya tag. Man kan tro att efter det ska man äntligen få lite julefrid. FEL, vi ska skriva en rapport över jul. Men hör ni mig klaga??? Nej, jag är så nöjd så, jag får ju faktiskt vara ledig på de röda dagarna, nej där ljög jag, jag ska ju jobba också. Har för övrigt varit vaken sen fem imorse, av någon anledning var jag superpigg. Klev upp, diskade, kokade ägg, läste lite om fagocytosen, åt frukost och såg på Ellen. Kanonmorgon. Nu ska jag nog lägga mig en stund på sofflocket så jag orkar med resten av dagen, kvällen och natten. ZzzzzZZZzzz....


Kommentarer
Postat av: Sofie

De där klara du kanonbra vännen :) Ha så kul ikväll! :)

2008-12-05 @ 09:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0