Gerillaaktivitet

Inte så farligt som det låter, det är farligare! Nej nej, vi har nu fått en riktigt kul uppgift, vi ska göra reklam för Kronan (cykeln) och även göra reklamaktivitet i staden Sundsvall. Spännande, Alltså, vi ska planera aktiviteten/-erna. Sedan får vi se om de blir av. Jag gillade VRs reklamaktivitet när de ställde ut massor av solstolar m.m. mitt i Stockholm. Låter tråkigare än vad det var.. Det var Sweet Williams som gjorde deras kampanj. Godispåsen är också snygg.

Nu ska jag få i mig middag sedan ska jag packa saker som mamma kan ta hem imorgon så det inte blir sjukt mycket för mig på fredag.

Vilket påminner mig om att jag ska färga håret då.. huha!

Kommentarer
Postat av: Frida

Nej, på juldagen ses vi inte, jag ska nämligen vara nykter och ordentlig då. jobbar kl typ sju dagen efter, så jag har inte så mycket val. :P men nåt annat ska vi nog kunna ses 2008. ;)

2008-12-17 @ 22:20:02
URL: http://fridanaessen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0