Från innebandyproffs till lärarstudent

Fick just ett mail där jag kunde läsa hur det gick för mig med min rapportskrivning i Svenska. Jag går visst lärarlinjen i stockholm. Tur jag är clever nog att inse att det inte är till mig, utan till Emelie Lindström i Stockholm med nästan identisk mailadress, jag tror vi är lika gamla till och med. För i våras hade jag beställt en jäkla massa studentprylar. Hon är typ innebandyproffs också som spelar i landslaget, för jag har fått mail om det, men då gick det upp för mig ganska fort att det hade blivit fel. Min innebandykarriär består av att riva sarg. Ibland undrar jag och inte vi delar mailbox. En sak är säkert, det är inte lätt att komma ihåg sin mailadress.

Om 2 timmar drar jag till fjälls. Det blir jag, benke/denise, sofie, johan och peter. GOTT NYTT ÅR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0