Dan före dan

Imorgon är det tenta. Ska till Jenny och plugga hela dagen idag och sedan på kvällen blir det boxning för att rensa skallen, hem och sova sen så är det dags.

Igår såg jag på Grey's Anatomy, den nya killen i serien, Dr Hunt, hade jag aldrig någonsin sett tidigare. Men sen han började i Grey's så ser jag honom överallt. I brudens bäste man är han med, I kingdom of heaven (eller vad filmen hette), där han för övrigt hade den tråkigaste rollen någonsin, i alla fall så långt jag såg filmen, hans huvud tittade fram lite här och där och han hade ungefär en replik. Och där tog det slut, kändes som mycket mer, men men, jag tror att detta betyder någonting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0