Annan dag jul...

Snart är julen över. Det blev en lyckad kväll igår, trots allt. Började kvällen hemma hos petter och peter. Därefter blev det mittis och där man träffade en massa personer som man inte sett på länge, allt för länge...

Jag är kluven för hur jag ska fira det nya årets ankomst. Verkar som att alla jag vill fira med ska vara på olika ställen. Vemdalen, sundsvall och ånge, typiskt. Jag vill vara på en enda stor fest med alla jag rår om. Jag kan inte bestämma mig för vart jag vill vara. Just i denna sekund lutar det mer åt vemdalen eftersom det inte verkar vara så många själar som ska stanna i ånge, sorry sofie och johan, men jag tycker ni kan smölja med till vemdalen!

Bjuder på en låt som gör mig glad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0